Regulamin


Właścicielem sklepu internetowego: witryny www.Adler-zegary.pl jest

DEMUS Sp. z o.o.
z siedzibą w Rzeszowie, ul. Twardowskiego 17/28
posiadająca NIP 8133880665.

 

 

1. Sklep internetowy Adler-zegary.pl realizuje zamówienia na terenie Polski i wybranych krajach świata.

  • Podane koszty przesyłki dotyczą dostawy tylko na terenie Polski
  • W przypadku wysyłki produktu poza granice kraju należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu Adler-zegary.pl w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy.

 

2. Podane ceny są cenami brutto (czyli zawierają podatek VAT) i są podane w złotych polskich.

 

3. Dodawanie pozycji do koszyka nie pociąga za sobą żadnych konsekwencji finansowych i nie oznacza, że produkt, który się tam znalazł zostanie przez Ciebie kupiony.

 

4. Złożenie oferty następuje po dodaniu produktu do koszyka, następnie wypełnieniu formularza rejestracyjnego i na końcu zatwierdzenia wypełnionego formularza zamówienia.

 

5. Podając swoje dane przy składaniu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgodny na przechowywanie i przetwarzanie danych potrzebnych do realizacji zamówienia. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. (Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997).

 

6. Sklep Adler-zegary.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

 

7. Zamówienia składane przez stronę www.Adler-zegary.pl, lub email sklep@Adler-zegary.pl przyjmowane są do realizacji :

  • od Poniedziałku do Piątku (z wyłączeniem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 10 do 15
  • na następny dzień roboczy, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinach pracy, w sobotę lub dzień świąteczny.


Warunkiem złożenia zamówienia przez email jest podanie : Imienia i Nazwiska Kupującego, adresu dostawy z dokładnym nr domu lub/i mieszkania, aktualnego nr telefonu. W przypadku niepełnych danych zamówienia będzie wstrzymane do pełnego ich uzupełnienia.

 

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momecie :

  • potwierdzenia zamówienia (przez email lub telefonicznie) - dla zamówień płatnych przy odbiorze
  • zaksięgowania wpłaty na naszym koncie - dla zamówień płanych z góry

 

8. Zamówienie które :

  • są niepotwierdzone w terminie 7 dni od daty złożenia (potwierdzenie złożenia zamówienia przez stronę odbywa się poprzez kliknięcie w odnośnik wysłany na adres emailowy podany w formularzu do zamówienia)
  • mają błędny lub niepełny formularz zamówienia

traktuje się jako zamówienia niezłożone.

 

9. Istnieją nastąpujące formy płatności :

  • Przelewem na konto ( 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367 PKO BP )
  • Płatne przy odbiorze przesyłki (pobranie, za zaliczeniem pocztowym)
  • Gotówką w sklepie stacjonarnym w Rzeszowie
  • E-przelewy, w tym kartą kredytową (obsługiwane przez PayU.pl lub PayByNet, opłata 1.6% wartości zamówienia za obsługę płatności)
  • System ratalny eRaty Santander lub CA raty

 

10. Istnieją następujące formy dostawy :

  • Kurier Pocztex 48H - przesyłka dostarczana w przeciągu 1-2 dni roboczych
  • Kurierem DPD lub INPOST - usługa standard (czas dostarczenia jeden dzień roboczy)
  • Paczkomat Inpost
  • Odbiór osobisty w Rzeszowie, SKLEP Firmowy DEMUS (C.H.Europa 2, parter) ul. Piłsudskiego 34

 

11. Na czas realizacji zamówienia składają się czas przygotowania paczki, w tym ewentualne sprowadzenie towarów od dostawcy + czas dostawy.

  • Czas przygotowania paczki podawany jest bezpośrednio przy produkcie i oznacza czas przygotowania paczki dla ostatniego złożonego zamówienia na ten produkt. Jeżeli warunkiem otrzymania produktu jest bardzo krótki termin (do 5 dni robocznych) wymagany jest wcześniejszy kontakt z obsługą sklepu. Czas realizacji liczony jest od momentu odsłużenia zamówienia (Pon-Pt: w godz. 9-12)
  • Czas dostawy jest zależny od wybranej formy dostawy

 

Zamówienia złożone na produktu dostępne na zamówienie przyjmowane są u naszych dostawców do godz. 12. Jeżeli zamówienie w sklepie złożone jest po godz. 12 należy doliczyć 1 dzień więcej na realizację zamówienia.

Zapytanie o czas dostawy należy składać drogą e-mail lub telefonicznie 606490618

 

 

12. Status zamówienia, czas realizacji, potwierdzenie wysyłki jak i inne informacje o zamówieniu przekazywane są na podany adres emailowy lub udostępniane na specjalnej stronie www podawaniej w momencie złożenia zamówienia.

 

13. Dowodem zakupu towaru w sklepie internetowym jest paragon fiskalny. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie w formularzu do zamówienia nr NIP oraz pełnej nazwy firmy z danymi adresowymi. Zlecenie wystawienia faktury VAT jest równoznaczne z upoważnieniem na wystawienie dokumentu bez podpisu odbiorcy.

 

14. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego przesyłki, powstałego w momencie dostawy zaleca się spisanie protokołu szkodowego. Ułatwi to dochodzenie ew. roszczeń

15. W celu uniknięcia pomyłek i nieporozumień - REKLAMACJE i ZWROTY realizowane są tylko po wcześniejszym kontakcie z obsługą sklepu. Zgłoszenie z wybranym tematem proszę przesłać na email sklep@adler-zegary.pl

Warunki zwrotu/reklamacji :

  • Adres na który należy odesłać reklamację/zwrot :
  1. Firma Demus, ul. Piłsudskiego 34, CH Europa2 35-001 Rzeszów
  • W przypadku reklamacji razem z produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać informację z adresem zwrotnym klienta, opisem usterki i tel. kontaktowym
  • W przypadku zwrotu razem ze zwracanym produktem i dokumentami zakupowymi należy odesłać FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY z informacją z danym do przelewu zwrotnego lub danym adresowymi do przekazu pocztowego (koszty przekazu pocztowego ponosi klient zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej
  • Jeżeli klient chce być informowany o statusie reklamacji/zwrotu należy zgłosić taką informację na stronie https://www.adler-zegary.pl/rma-open.php
  • Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, za zaliczeniem pocztowym.

Gwarancja zwrotu w przeciągu 45 dni. Dowolny produkt zakupiony w sklepie internetowym Adler-zegary.pl można zwrócić w przeciągu 45 dni od daty dostarczenia towaru. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest aby produkt nie posiadał śladów użytkowania. Zwrot wykonywany jest na podstawie dokumentu sprzedaży

 

16. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Adler-zegary.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

 

17.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

 

Płatność i wysyłka

 

Za zamówiony towar możemy zapłacić na 3 sposoby.

* przelew bankowy na konto Firmy Demus

  • PKO BP : 64 1020 4405 0000 2202 0637 0367

* u listonosza bądź kuriera
* po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Adler-zegary.pl płacąc gotówką w jednym z naszych Salonów sprzedaży.

 

Terminy dostarczania przesyłek

 

Przesyłki są dostarczane przez:

  • Kurier Pocztex 48H w terminie średnio 1-2 dni od momentu wysłania
  • Paczkomaty Inpost w terminie średnio 1-2 dni od momentu wysłania
  • Kuriera UPS w terminie na następny dzień (w grudniu do 2 dni) od momentu wysłania

W dni świąteczne przesyłki nie są dostarczane.

 

 

Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest DEMUS Sp. z o.o. ul. Twardowskiego 17/28 35-302 Rzeszów NIP 8133880665 zwanym dalej Firma Demus.
  2. Firma Demus zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności oraz Polityce dotyczącej wykorzystania cookies.

 

Czas realizacji / Czas dostawy

 

    • Produkty dostępne na naszym magazynie wysyłamy do 48 h
    • Produkty "dostępne na zamówienie" wysyłane są w terminie podanym nad ceną towaru.

Aby potwierdzić dostępność produktu - skontaktuj się z obsługą sklepu poprzez formularz kontaktowy.

Zaufane Opinie IdoSell
4.76 / 5.00 127 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-25
Szybko sprawnie i zgodnie z opisem. Polecam
2024-08-20
Szybko, sprawnie, przesyłka bardzo dobrze zapakowana. Towar zgodny z opisem i zdjeciami. Polecam.
pixel